Sunday, July 11, 2010

尋夢?

“輕輕的我走了,正如我輕輕的來...”上星期是我在A軟件公司“打工” 的last week。 打從天竺回來,所有的handover, farewell, goodbye email, team building(最终回),讓這一周更沉澱,彷如chicken essence的味道一様 -- hard to describe precisely!!三年半的時间,就如波光裡的豔影,在我的心頭蕩漾。甜酸苦辣辛,五味紛陳。


來到新公司E, 在同樣豔麗的维港美景前,星輝斑斕; 未來的路向如何,能否遇上清泉、天虹、星輝?一一也是未知之數。我只知道,我要活在當下,把這regional 公關工作做好,造個好夢。


說到底,人生如夢。


P.S.多謝大家送上的blessings :) 我也希望願望成真呢~

Labels:

2 Comments:

At 4:17 AM, Blogger The Man Who Loves Everton said...

Good luck, little may may. Got your postcard from 天竺. Nicie. Nicie. Thank you.

 
At 9:00 AM, Blogger May said...

Thx, dNG!! i'm good!!! quite an experience there but not easy :P but you will hv sth different in india...

it's my 2nd week for my new role...am going to tokyo next mon...bizzzz trip...excited yet anxious~

 

Post a Comment

<< Home