Wednesday, October 24, 2007

十二金釵眾生花


從同事借來了陳輝陽的《十二金釵眾生花》CD, 很開心!!! 因為期待己久, 而且真的好好聽。全碟的歌、曲、詞都很好 – 帶點懷舊retro、帶點悲情唏噓、帶點老上海、帶點後現代的魔幻,中西樂器mix得神祕詭異。

最令人印象深刻的, 便是李香琴的《三千年之後》VO, 伴以小提琴的前奏, 聽時有點不寒而慓, 聽後傷感無言:

再見
唔好怪我第一句就同你講再見
因為我真係專程來同你道別

我知道我係邊個嫁
不過你唔記得左之嗎?
我記得你 你總係笑瞇瞇咁望住我
你唔講嘢 淨係聽我講嘢
嗰陣時個世界好安靜 無而家咁嘈
襯得我特別吱喳 特別開心

我記得你隻手掃過我背脊既感覺
我記得同你去睇影畫戲
你會係我耳仔邊講嘢
你講得好細聲
其實我一啲都聽唔清楚
不過 我好鍾意聽你咁樣同我講嘢
以後再無人咁樣同過我講嘢

我記得你好鐘意睇日落
睇完日落就去聽音樂會
我地又成日散步去食宵夜
個陣唔知點解
周不時分唔清究竟係星期幾
日子好似唔會過去
時間都好似係停左落黎

然後 忽然間就發覺原來已經過左好多年

我記得 好痛
因為你話俾我知你要走
我無再睇過日落
亦都無再同人食宵夜
原來 難過既日子一樣係好似唔會過去


然後 又係一眨眼至發覺已經過好多年

我記得 你同我去過嘅每一個地 我唔會再去
個啲茶座、舞廳同花園而家係點 我唔知
個啲地方通通留喺我心裡面
不過 我知道 你唔記得嫁嘞
唔緊要 我一個人記住就得啦

我點解要走?怪我自己啦
我先兩日 唔知諗緊乜嘢
無端端走咗去睇日落
個日落就同我記得陪住你睇既嗰個一樣
不過 就算我點樣裝出若無其事
我都無辦法唔承認
我失去嘅嘢實在太多
我太傷心 唔走唔得我要走喇 
如果你記得返我係邊個
我知道 你一定會好唔捨得我仲會好掛住我

再見

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home